استفاده از ترموود برای کف دور استخر

استفاده از ترموود برای کف دور استخر

01.مقدمه پروژه

یکی  از کاربرد های بسیار مهم از پروفیل های ترموود استفاده از آن به عنوان پوشش های کف های بیرونی در محوطه دور استخر میباشد .

شهرک خزر شهر که در دو قسمت و شمالی و جنوبی واقع  شده است به جهت نوع بافت و لوکس بودن منطقه کلیه استفاده از متریال باکیفیت و دوام بالا  در آب و هوای  منطقه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است . 

02. بستر کار اجرایی

در این پروژه نیز با توجه به طرح آرشیتکت و نظر کارفرما  محترح تصمیم بر این شد جهت پوشش  محوطه بیرونی دور استخر ویلا از پروفیل های  تمام ترموود 26*140 استفاده شود . برای این منظور کلیه قسمت های مورد نظر به وسیله پروفیل های تمام اشبااع 45*70 به صورت شبکه زیر سازی شده است . لازم به توضیح است شرکت پارس آرای کوهستان همواره در زمان زیرسازی  دکینگ های چوبی  از نحوه عملکرد پرسنل  و نصاب  به جهت رعایت استاندارد های لازم بازدید های مورد نیاز  را انجام خواهد داد  . در این پروژه نیز بعد از  ریسمان کشی و تایید تراز زیر سازی  کلیه قسمت ها  شاسی  کشی  چوبی  شده و همگی  به صورت نردبانی  به وسیله پیچ های  6*120 گالوانیزه به یکدیگر متصل شده اند. و تا در زمان تغییرات مکانی  کف  به هیچ عنوان آسیبی  به کف اجرا  شده وارد نشود 

03. مشخصات فنی اجرایی

بعد از اتمام زیر سازی  و تراز کردن کف  پروفیل  های ترمو 26*140 به وسیله کلیپس های  مخصوص  استنلس استیل  به یکدگیر توسط پیچ های  3.8*40 استیل  به شاسی زیرین متصل شده اند . در این پروژه به درخوست کارفرما  جهت پوشش  کف  از سری  روغن های  hooo2 محصول  کمپانی  mocopinusآلمان استفاده شده است . 

لازم به توضیح است با توجه به رعایت فاصله حداقلی  شاسی چوبی با کف  موجود به وسیله spacer  نگرانی  از بابت خروج آبهای  سطحی در اجرای  دکینگ های  الواری  وجود ندارد. 

در پایان از جناب مهندس شمسایی  بابت همکاری  بعمل آمده تشکر میکنیم .