پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط

پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط یکی از پرطرف‌دارترین طرح‌های موجود در بازار پارکت چوبی است. محبوبیت این پارکت چوبی را نمی‌توان بی‌دلیل دانست. استفاده از پارکت چوبی گلدن بلوط بر روی دیوار‌های خانه‌های اشرافی و لوکس تداعی‌کننده یک نوستالژی زیباست. پارکت چوبی بلوط در کشور‌هایی همچون انگلیس، آلمان و فرانسه خواهان و طرف‌داران زیادی دارد.

به همین جهت، از پارکت چوبی بلوط گلدن در خانه‌های اشرافی آن‌ها استفاده می‌شود. چوب درخت بلوط که از آن پارکت چوبی ساخته می‌شود در افسانه‌های قدیمی به‌عنوان درختی مقدس شناخته می‌شد. این درخت زیبا که امروز هم از چوب آن برای ساخت پارکت چوبی استفاده می‌کنند، در شرایط آب‌وهوایی سخت رشد می‌کند و در واقع پارکت چوبی بلوط نمادی از استقامت و سختی است.

استفاده از پارکت چوبی گلدن بلوط امروزه بسیار رایج شده است. پارکت چوبی گلدن بلوط سبک خانه را به کلاسیک تغییر می‌دهد و بعد از نصب پارکت چوبی می‌توانید از زیبایی محیط خود لذت ببرید. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد مزایای پارکت چوبی گلدن بلوط بیشتر صحبت کنیم.

مزایای نصب پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط

چوب پارکت چوبی بلوط مسلماً از بهترین انتخاب‌هایی است که هنگام مراجعه به فروشگاه پارکت چوبی با آن مواجه می‌شوید. پارکت چوبی بلوط به لطف قابلیت پوشش مقاوم در مقایسه با انواع دیگر پارکت چوبی مزایای زیادی دارد. نصب پارکت چوبی بلوط از جنس چوب طبیعی درخت بلوط قادر است ظرافت و گرما را برای خانه شما به ارمغان بیاورد و حتی در حین نصب پارکت چوبی نیز می‌توانید شاهد این زیبایی فوق‌العاده باشید.

مزایای نصب پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط 

  • پارکت چوبی گلدن بلوط و زیبایی

زیبایی پارکت چوبی بلوط اولین ویژگی است که متقاضی خرید پارکت چوبی را مجذوب خود می‌کند. رگه‌های پرداخت نشده در این پارکت چوبی یادآور بخشی از طبیعت بکر و دست‌نخورده است. رگه‌های منظم این پارکت چوبی نیز نشان می‌دهد که نظم و قاعده بر فضا حکم‌فرماست.

  • پارکت چوبی گلدن بلوط و استقامت

پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط را باید پارکت چوبی سرسختی معرفی کرد. بلوط به این دلیل در ساخت پارکت چوبی استفاده می‌شود، چون چوبی سخت است. پارکت چوبی گلدن بلوط دارای استحکام بالایی است. این پارکت چوبی توانسته عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد. به‌علاوه، به‌ندرت گزارش شده است که پارکت چوبی بلوط تاب برداشته و یا شکسته شده باشد.

  • پارکت چوبی گلدن بلوط و ساختار پایدار

پارکت چوبی گلدن بلوط را یکی از پایدارترین پارکت چوبی در بازار می‌شناسند. ویژگی‌هایی همچون مقاومت در مقابل قارچ و دیگر حشرات در پارکت چوبی بلوط بدین معنی است که این پارکت چوبی به این راحتی تخریب نمی‌شود. در صورت نگهداری صحیح از پارکت چوبی گلدن بلوط خواهید توانست بالغ بر 25 سال از این پارکت چوبی در خانه خود استفاده کنید. حتی اگر این پارکت چوبی را در محیط‌هایی نصب کنید که پاخور بالایی دارد، هیچ گونه علائم ساییدگی در پارکت چوبی رنگ گلدن چوب بلوط مشاهده نخواهید کرد.

  • پارکت چوبی بلوط و عدد جانکای بالا

از نظر علمی، سختی پارکت چوبی را با عدد جانکا نشان می‌دهند. عدد جانکایی که در پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط گزارش شده، تقریباً ۱۳۰۰ است. این رقم بسیار مطلوب و نشانگر سختی بسیار بالای پارکت چوبی بلوط است. به لطف این رقم، استفاده از پارکت چوبی گلدن بلوط در محیط‌های مرطوب نیز مشکلی برای خریدار پارکت چوبی ایجاد نخواهد کرد.

پارکت چوبی بلوط و عدد جانکای بالا 

  • پارکت چوبی گلدن بلوط و نگهداری آسان

پارکت چوبی بلوط زحمت شما را برای تمیزکردن روزانه خانه‌ای که با پارکت چوبی پوشانده شده را به حداقل می‌رساند. این پارکت چوبی در مقابل گردوخاک و همچنین آلودگی بسیار مقاوم است. آلودگی و کثیفی به پارکت چوبی بلوط جذب نمی‌شود.

  • پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط و دوام

دوام و طول عمر پارکت چوبی گلدن بلوط از دیگر مزیت‌های نصب این پارکت چوبی به شمار می‌رود. اگر روش‌های صحیح نگهداری از پارکت چوبی از جنس چوب بلوط را بدانید، مطمئناً تا ۲۰ سال دیگر هم این پارکت چوبی در خانه شما مهمان خواهد بود.

  • پارکت چوبی رنگ گلدن و تنوع رنگ

بلوط برای پارکت چوبی از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. چوب بلوط برای پارکت چوبی بیشتر با طیف رنگ‌های گرم در بازار موجود هستند. این رنگ طلایی پارکت چوبی واقعاً مسحورکننده است. رنگ زیبای این پارکت چوبی با دیگر عناصر موجود در خانه و یا محل کار به‌خوبی ترکیب می‌شود و بعد از نصب پارکت چوبی شاهد زیبایی خیره‌کننده‌ای خواهید بود.

  • ظاهر خنثی در پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط

پارکت چوبی بلوط به دلیل ظاهر خنثی از محبوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل، اتاق‌هایی که با پارکت چوبی گلدن پوشانده می‌شوند را می‌توان با هر سبکی از دکوراسیون ترکیب کرد. اگر دوستدار رنگ‌های عمیق‌تر پارکت چوبی هستید، می‌بایست پارکت چوبی بلوط گره‌دار را جستجو کنید. وجود گره، دانه و یا به‌اصطلاح بافت در پارکت چوبی باعث می‌شود که فضای پوشانده شده با پارکت چوبی جذاب‌تر به نظر برسد.

ظاهر خنثی در پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط 

چیدمان پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط

هنگام نصب پارکت چوبی گلدن بلوط از دو روش چیدمان جناغی و شطرنجی بیش از بقیه الگوها استفاده می‌شود. نصب پارکت چوبی با هر یک از این روش‌های چیدمان دارای مزایایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

مزایای نصب پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط به شیوه جناغی

  • نصب پارکت چوبی جناغی ایجاد زاویه ۹۰ درجه باعث خلق یک هندسه زیبا می‌شود.
  • با انتخاب پارکت چوبی بلوط جناغی شاهد ایجاد جذابیتی دائمی در فضایی هستید که با پارکت چوبی پوشانده شده است.
  • سبکی اروپایی را با نصب پارکت چوبی بلوط به شیوه جناغی تجربه کنید.

مزایای نصب پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط به شیوه شطرنجی

  • با انتخاب چیدمان پارکت چوبی به شیوه شطرنجی، فضایی پیچیده‌تر فضایی که با پارکت چوبی بلوط رنگ گلدن پوشانده شده، حکم‌فرما خواهد شد.
  • تطبیق با دیگر عناصر موجود در فضا با نصب پارکت چوبی گلدن بلوط

مزایای نصب پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط به شیوه شطرنجی 

خرید پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط از مجموعه پارس آرای کوهستان

وقتی نوبت به خرید پارکت چوبی و نصب پارکت چوبی می‌رسد، گزینه‌ای که به ذهن بسیاری از خریداران خطور می‌کند، پارکت چوبی گلدن بلوط است. مسلماً، پارکت چوبی بلوط گزینه مناسبی برای بسیاری از فضاها است. پارکت چوبی بلوط از بادوام‌ترین‌ها محسوب نوع پارکت چوبی می‌شود. بلوط گلدن برای پارکت چوبی قادر است با نصب و فینیش مناسب، زیبایی خاصی به ساختمان شما ببخشد.

چوب پارکت چوبی گلدن بلوط می‌تواند بالغ بر 20 سال دوام بیاورد. از دیگر مزایای نصب پارکت چوبی گلدن بلوط می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. پارکت چوبی بلوط باکیفیت بالا در مجموعه پارس آرای کوهستان موجود است. پارکت چوبی بلوط انتخابی عالی برای خانه‌ها و محیط‌های اداری است که کارایی و زیبایی پارکت چوبی را در اولویت قرار داده‌اند.

با خرید پارکت چوبی رنگ گلدن بلوط از پارس آرای کوهستان می‌توانید علاوه این که خانه خود را زیبا سازید و از دیگر مزایای پارکت چوبی همچون القای حس گرما و آرامش بر فضا نیز بهره‌مند شوید. انواع پارکت چوبی بلوط در پارس آری کوهستان از برندهای معتبر بوئن آلمان و باورک سوئیس تهیه شده‌اند و در این مجموعه موجود هستند. همان محصولاتی هستند که می‌توانند انتظارات شما را برآورده سازند.

 

برچسب ها: