خرید و نصب پارکت چوبی در مشهد

مشهد شهری است که به لطف جاذبه‌های زیارتی و فرهنگی، جایگاه ویژه‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است. به دلیل همین جذابیت‌ها و موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای که این شهر به خود اختصاص داده، شیوه زندگی مردم در حال تغییر است. این تغییرات و تحولات در سبک و استایل زندگی شهروندان مشهود است.

ساکنین و شهروندان مشهد سطوح موزاییکی و سرامیکی مراکز تجاری و منازل خود را با پارکت‌های چوبی جایگزین کرده‌اند. اما ساکنین این شهر چگونه می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت چوبی را تشخیص دهند؟ این موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با نحوه انتخاب بهترین پارکت چوبی در مشهد آشنا شوید.

روش تشخیص باکیفیت‌ترین پارکت چوبی در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید و به فکر بازسازی منزل و یا محیط کار خود هستید، بهترین انتخاب پارکت چوبی باکیفیت است که از استانداردهای لازم برخوردار باشد. اما چگونه می‌توان از استاندارد و باکیفیت بودن پارکت چوبی اطمینان حاصل کرد؟ در ذیل به چند روش برای تشخیص پارکت چوبی مناسب در مشهد اشاره می‌کنیم که شامل:

  • مقاومت پارکت در برابر نور خورشید

اگر فضایی که برای پارکت در نظر دارید نورگیر است، از مقاومت کف‌پوش در مقابل نور مستقیم خورشید مطمئن شوید. از فروشنده بخواهید تا در صورت امکان یک تایل از پارکت را به شما بدهد. با این کار مقاومت آن را در برابر نور خورشید بسنجید. البته بسیاری از شرکت‌هایی که پارکت‌های چوبی با استاندارد بالا ارائه می‌دهند، کیفیت محصولاتشان را از لحاظ ‌عدم تغییر رنگ در برابر نور مستقیم خورشید ضمانت می‌کنند.

مقاومت پارکت در برابر نور خورشید

  • مقاومت پارکت چوبی از نظر ضد خش بودن

استقامت در مقابل خط‌وخش از دیگر روش‌هاییست که باید برای تشخیص پارکت باکیفیت به کار گیرید. بهترین روش برای تشخیص پارکت استاندارد از نظر ضد خش بودن این است که با ناخن و یا یک کارد کوچک بر روی قسمتی از پارکت تست کنید. با این روش به‌راحتی می‌توانید پارکت خوب را از پارکت بی‌کیفیت تشخیص دهید.

  • برند و شرکت سازنده برای شناسایی پارکت خوب

قبل از اقدام به خرید پارکت چوبی در مشهد باید نسبت به اعتبار برند و شرکت تولیدکننده اطمینان حاصل کنید. خرید پارکت چوبی از یک برند معروف و موفق نصب استاندارد و ماندگارتری را برای خریداران به همراه دارد.

  • AC: معیاری برای تشخیص پارکت چوبی

بر روی پارکت‌ها رقمی با عنوان AC درج شده است. این رقم نشان دهنده مناسب بودن پارکت برای مکان‌های پرتردد است. AC3 نشان می‌دهد که پارکت مورد نظر مناسب فضاهای مسکونی است. برای محیط‌های پرتردد باید از پارکت‌هایی با رقم AC4 و AC5 استفاده کرد.

  • شیارهای پارکت و تشخیص استاندارد بودن محصول

از دیگر راه‌های تشخیص بهترین و استانداردترین پارکت، شیارهاییست که روی پارکت قرار دارند. این شیارها در چفت‌شدن تایل‌ها به کار گرفته می‌شوند. هر چه کیفیت پارکت چوبی بالاتر باشد، این شیارها نیز بهتر به هم چفت می‌شوند. همچنین، نصب راحت‌تر و زیباتری خواهید داشت.

  • پارکت‌های چوبی سه‌لایه

سطح و لایه رویی در پارکت‌های سه‌لایه با بهره‌گیری از فناوری نانو سیلور ساخته شده‌اند. یعنی ضد میکروب و همچنین ضدقارچ هستند. پارکت چوبی سه‌لایه از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نصب پارکت چوبی در مشهد و پوشاندن سالن پذیرایی و اتاق‌خواب است.

  • پارکت چوبی آلمانی

پارکت‌هایی که در کشور آلمان تولید می‌شوند، جزو بهترین‌ها هستند. این نوع پارکت چوبی طرف‌داران زیادی در ایران دارند. آلمان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان کف‌پوش است. به همین دلیل ساکنین مشهد نیز به خرید کف‌پوش‌های آلمانی علاقه‌مند هستند.

پارکت چوبی آلمانی

نکات مهم برای خرید و نصب پارکت چوبی در مشهد

پارکت چوبی با جلوه‌ای طبیعی، گرما و صمیمیت را به خانه شما می‌آورد. رنگ‌های گرم تا سرد در ترکیب با دکوراسیون منزل و محیط کار، می‌توانند زیبایی خاصی را به فضای شما ببخشند. برای لذت‌بردن از زیبایی پارکت‌ لازم است با نکات مهمی قبل از خرید پارکت چوبی در مشهد  آشنا شوید که شامل:

  • طرح دوبعدی یا سه‌بعدی پارکت چوبی

انتخاب طرح و مدل پارکت چوبی تغییرات شگرفی در دکوراسیون ایجاد می‌کند. پارکت‌های چوبی تنوع زیادی دارند. به همین دلیل انتخاب برای سلیقه‌های مختلف راحت است. بیشتر پارکت‌ها دارای طرح دوبعدی هستند. البته اگر سالن پذیرایی و یا فضای خانه شما بزرگ است، پارکت‌های سه‌بعدی زیبایی و جلوه خاصی را در محیط به ارمغان خواهند آورد.

  • درنظرگرفتن ابعاد فضای نصب پارکت

هنگام چیدمان تایل‌ها باید ابعاد اتاق در نظر گرفته شود. باتوجه‌به ابعاد اتاق، نصب برخی از پارکت‌ها با زاویه ۴۵ درجه امکان‌پذیر است. اگر فضای شما به شومینه مجهز است، تایل‌ها را در جهت شومینه نصب کنید تا کار شما نظم و زیبایی بیشتری داشته باشد.

رنگ پارکت، از مهم‌ترین نکات خرید پارکت در مشهد

رنگ پارکت چوبی، نقش پر رنگ و ویژه‌ای در دکوراسیون فضا ایفا می‌کند. باتوجه‌به رنگ دیوار‌ها و دیگر عناصر، بهترین رنگ را برای پارکت و پوشاندن کف فضای خود انتخاب نمایید. قبل از انتخاب و نصب کف‌پوش چوبی برای محیط و فضای موردنظرتان، راجع به ضمانت، مدت‌زمان لازم برای نصب، خدمات پس از نصب و هزینه موردنیاز برای نصب مذاکره کنید تا در حین انجام کار به مشکلی برنخورید.

رنگ پارکت، از مهم‌ترین نکات خرید پارکت در مشهد

خرید پارکت چوبی در مشهد از مجموعه پارس آرای کوهستان

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت چوبی در مشهد مجموعه پارس آرای کوهستان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. این مجموعه بهترین محصول را در اختیار مشتریان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. حتی می‌توانید نصب پارکت‌های چوبی را به متخصصین پارس آرای کوهستان بسپارید. شرکت پارس آرای کوهستان سابقه اجرای بهترین پروژه‌ها را در شهرهای مختلف داشته و در حال حاضر نیز خدمات نصب حرفه‌ای پارکت در مشهد و دیگر شهرستان‌ها را ارائه می‌دهد.

این مجموعه دارای پارکت‌هایی باکیفیت و استاندارد در تنوع رنگ و مدل بسیار بالایی است. به‌عنوان نماینده باسابقه شرکت‌های خارجی معتبر در ایران شناخته می‌شود. با این ویژگی، با خیالی آسوده و بدون سردرگمی می‌توانید بهترین محصول را انتخاب نمایید. کاتالوگ انواع پارکت‌های چوبی و دیگر محصولات ارائه شده توسط شرکت پارس آرای کوهستان را می‌توانید برای مشاهده در دسترس داشته باشید. انتخاب کفپوش مناسب از طریق تماس با کارشناسان ما برای تمامی مشتریان عزیز امکان‌پذیر است.

 

برچسب ها: