‌پارکت چوبی تهران

پارکت چوبی یک نوع کف‌پوش از جنس چوب طبیعی است که هم زیباست و هم کاربردهای زیادی دارد. از این نوع کفپوش برای کف منازل، اداره‌جات، مراکز تجاری و دیگر فضاها استفاده می‌شود که این امر به دلیل مزایای فراوان و کاربردی‌بودن آن است. این کف‌پوش‌ها باتوجه‌به سلیقه خریدار در کف خانه چیده می‌شوند و جلوه خاص و زیبایی به محیط می‌دهند. از سبک‌های چیدمان پارکت می‌توان به سبک شطرنجی و آجری اشاره کرد.

خرید پارکت‌های چوبی جزو اولین دغدغه‌های افرادی است که علاقه‌مند به تغییر دکوراسیون هستند و تصمیم دارند کف فضای موردنظر خود را پارکت کنند. این نوع کف‌پوش، دارای طرح‌ها، رنگ‌ها و انواع متخلف‌ است. شما می‌توانید انواع مصنوعی این پارکت‌ها را تهیه کنید البته جلوه، زیبایی و مقاومت پارکت‌های طبیعی را ندارند؛ اما قیمت آن‌ها به نسبت پارکت‌های طبیعی پایین‌تر است.

اگر قصد خرید پارکت دارید و تا امروز اطلاعات کافی راجع به پارکت چوبی کسب نکرده‌اید؛ در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید پارکت‌های چوبی باید بدانید را به شما اطلاع دهیم و بهترین مرکز ارائه پارکت چوبی تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید پارکت‌های چوبی باید بدانید

هنگام خرید پارکت چوبی درست مثل دیگر اقلام در دکوراسیون داخلی، نیازمند دانش و اطلاعات کافی هستیم. با داشتن اطلاعات و دانش کافی در خصوص پارکت چوبی می‌توانیم خریدی مطمئن‌تر داشته باشیم. همچنین، کالای موردنظرمان را با کیفیت مطلوبی در بازار پیدا و خریداری کنیم. همین امر باعث می‌شود شما چند قدم از افرادی که هیچ اطلاعاتی در این حوزه ندارند و مستقیماً سراغ خرید پارکت می‌روند جلوتر باشید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید پارکت‌های چوبی باید بدانید

از جمله مهم‌ترین نکاتی که در خرید پارکت چوبی تهران باید در نظر داشته باشید می‌توانیم به بررسی موارد زیر بپردازیم:

  • قیمت پارکت چوبی

مورد اولی که باید به آن توجه و آگاهی کسب کنید، قیمت انواع پارکت چوبی است. همان‌طور که می‌دانید، پارکت‌ها از چوب‌های مختلفی مثل چوب درختان راش، بلوط، افرا، گیلاس، گردو و… تولید می‌شوند و قیمت هرکدام از این چوب‌ها با دیگری متفاوت است.

دومین موردی که در بحث قیمت پارکت چوبی باید با آن دقت کنید، متراژ موردنظرتان برای نصب پارکت است. زیرا یکی از عوامل مشخص‌کننده قیمت، متراژ است. نکته‌ای که بهتر است بدانید این است که قیمت پارکت‌ها بر اساس هر مترمربع محاسبه می‌شوند.

  • رنگ‌بندی پارکت چوبی

این مورد یکی از پراهمیت‌ترین نکاتی است که قبل از خرید پارکت بهتر است بدانید. اهمیت این مورد در سه زمینه مشخص می‌شود:

  1. سبک دکوراسیون خانه و محل کار شما مشخص‌کننده رنگ پارکتی است که باید انتخاب کنید. انتخاب رنگ مناسب، جلوه پارکت چوبی را در فضای موردنظر چندین برابر می‌کند. برای مثال، خرید پارکت‌هایی با رنگ روشن برای خانه‌ای که به سبک وینتیج (نوستالژیک) دکور شده است غلط است و طراحی دکوراسیون شما را به هم می‌زند.
  2. شناخت چوب فیک و چوب اصل از دیگر مزیت‌های شناخت رنگ پارکت است. ازآنجایی‌که هر نوع چوب پارکت دارای طیف خاصی از رنگ است؛ شناخت و آشنایی با انواع رنگ به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی چوب اصل را تشخیص دهید و دچار اشتباه نشوید.
  3. شناخت چوب فرسوده از چوب غیرفرسوده یکی دیگر از عوامل اهمیت شناخت رنگ پارکت است. انواع پارکت چوبی بعد از قرارگرفتن در معرض تابش خورشید، آب و رطوبت، سایش و عوامل دیگر ممکن است دچار تغییر رنگ شوند خصوصاً چوب‌هایی که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. تشخیص رنگ چوب فرسوده کیفیت پارکتی که خریداری می‌کنید را تضمین می‌کند.

رنگ‌بندی پارکت چوبی

  • جنس پارکت چوبی

دانستن جنس پارکت چوبی یکی دیگر از عواملی است که بهتر است قبل از خرید، به آن آگاه باشید. این مورد ازاین‌جهت به شما کمک می‌کند که توانایی تشخیص پارکت مناسب با فضای موردنظر را به شما می‌دهد.

هرکدام از پارکت‌ها باتوجه‌به فرایند تولیدشان از چوب‌های مختلف و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود تولید و بسته به محیط موردنظر شما انتخاب، نصب و اجرا می‌شوند.

برای مثال، پارکت چوبی که در محیطی با رطوبت بالا، مثل حمام یا خانه‌های شمال کشور نصب می‌شود، باید جنسی عایق در برابر رطوبت داشته باشد؛ در غیر این صورت خیلی زود دچار فرسودگی می‌شود و هزینه‌های جانبی فراوانی در برخواهد داشت. به همین دلیل آگاه بودن از جنس چوب پارکت و اولویت‌های شخصی‌تان در خرید متناسب به شما کمک می‌کنند.

معتبرترین مراکز خرید پارکت چوبی تهران

در اکثر شهرهای کشور مراکز مختلفی برای خرید انواع پارکت‌های چوبی وجود دارد. تهران باتوجه‌به پایتخت بودن مراکز بسیاری برای ارائه خدمات چوبی دارد. خرید پارکت‌های چوبی هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری انجام می‌شود. مراکز مختلفی در حوزه فروش پارکت چوبی فعال‌اند که در این قسمت تصمیم داریم یک مورد از معتبرترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

پارس آرای کوهستان انتخابی مطمئن برای خرید پارکت چوبی

پارس آرای کوهستان از معتبرترین شرکت‌ها و بنیان‌گذاران استفاده از چوب‌های تخصصی در صنایع پارکت چوبی تهران است. خرید پارکت‌های‌ چوبی از این شرکت هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در پارس آرای کوهستان بهترین و باکیفیت‌ترین پارکت‌های چوبی را تهیه کرده و تا سال‌ها از مزایای آن بهره ببرید.

خدماتی که شرکت پارس آرای کوهستان ارائه می‌دهد شامل، ارائه پارکت‌های چوبی از کمپانی‌های مطرحی چون بوئن آلمان و باورک سوئیس، نصب و اجرای اصولی پارکت و راهنمایی شما عزیزان برای داشتن انتخابی مناسب و ماندگار است. محصولاتی که شرکت پارس آرای کوهستان ارائه می‌دهد به‌طورکلی از چوب‌های باکیفیت تولید و به شکل استاندارد نصب و اجرا می‌شوند.

کارشناسان این مجموعه، شما را در انتخاب و پیداکردن طرح و رنگ موردنظرتان راهنمایی می‌کنند و در مراحل بعدی، نصابان پارس آرای کوهستان آماده نصب و اجرای اصولی و استاندارد محصولات چوبی مانند، پارکت در منزل و محل کار شما هستند. سابقه بسیار زیاد، کیفیت بالا، ارائه محصولاتی از به‌روزترین برندهای دنیا، از ویژگی‌های قابل‌توجه پارس آرای کوهستان است.

مشاهده محصولات و نمونه کارهای انجام شده توسط مجموعه پارس آرای کوهستان به شما در اطمینان و اعتماد بیشتر به مجموعه هنگام خرید کمک می‌کند. ارائه محصولات برندهایی مثل بوئن آلمان و باورک سوئيس کیفیت و طول عمر پارکت چوبی، کف‌پوش ترموود و دیگر محصولات مجموعه را تضمین می‌کند. اگر علاقه‌مندید در فرایند انتخاب، خرید، نصب و اجرای پارکت‌های چوبی خیالی آسوده داشته باشید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

برچسب ها: