ترمووود برای کف تراس

پارکت چوبی را می‌توان یکی از پرکاربردترین محصولات چوبی دانست. امروزه خیلی موردتوجه گرفته است. خیلی از افراد برای استراحت کوتاه به بلکن و تراس می‌روند. برای زیباتر شدن و حس راحتی و دلنشینی بیشتر از کفپوش ترمووود چوبی استفاده کنید.

ترموود را هم برای کف و هم برای دیوار می‌توان استفاده کرد. ترموود در دو نوع تایل و الوار موجود است که در این مقاله قصد داریم این دو نوع ترمووود برای کف تراس با یکدیگر مقایسه کنیم.

بهترین و مناسب‌ترین نوع پارکت چوبی برای تراس

از گزینه‌های ایده‌آل برای فضاهای داخلی پارکت چوبی است که استفاده از آن مزایای بی‌شماری دارد. اما باید از ترمووود برای کف تراس استفاده کرد. در طی یک پروسه حرارتی بسیار پیشرفته تولید می‌شود. در این شرایط، کلیه مواد اضافی و میزان رطوبت غیرضروری خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل است که این محصول در مقابل رطوبت، تغییر دما، تابش نور خورشید، نفوذ حشرات، آلودگی، پوسیدگی و… مقاوم می‌شود.

بهترین و مناسب‌ترین نوع پارکت چوبی برای تراس

ترموود علاوه بر تراس، در نمای ساختمان، استخر، پوشاندن کف روف‌گاردن و سونا خشک هم استفاده می‌شود. این چوب دارای تنوع رنگی بوده و حالتی طبیعی داشته و بدین ترتیب ظاهری زیبا به تراس می‌بخشد. پارکت ترموود در دو نوع الوار و تایل موجود است که در این قسمت قصد داریم به ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم.

تایل ترمووود ۳ پروفیلی

از پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین انواع تایل ترموود، ۳ پروفیلی است. این تایل‌ها را از مدرن‌ترین متریال برای پوشاندن کف تراس و بالکن معرفی کرده‌اند. به‌کار‌گیری این تایل‌ها در ترکیب با متریالی همچون سنگ و چمن مصنوعی ظاهری بی‌نظیر به تراس شما خواهد بخشید.

در ساخت این تایل از ۳ تکه چوب ترموود پروفیلی اشتفاده می‌شود. یک زیره پلاستیکی برای نصب قرار می‌گیرد. ابعاد مختلف تایل‌های ترموود با به‌کارگیری زیره مخصوص از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. توسط میخ و یا پیچ در هم قفل و کف‌پوش بادوامی ارائه می‌دهد.

این دسته از تایل ترموود به زیرسازی خاصی نیاز ندارد و زمان زیادی هم برای نصب صرف نمی‌شود. تایل ترموود ۳ پروفیلی در ابعاد ۳۰ در ۳۰ ساخته می‌شود. ۱۱ عدد تایل ترموود در هر مترمربع قرار دارد. برای اینکه کف تراس به‌طورکلی پوشانده شود.

تایل ترمووود ۵ پروفیلی

تایل ترموود ۵ پروفیلی از نظر ویژگی و کاربرد مانند ۳ پروفیلی است. این نوع تایل ترموود از ۵ قطعه ساخته می‌شود. در مقایسه با نوع ۳ پروفیلی از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است. برای پوشاندن فضا‌هایی که متراژ بزرگی دارند، استفاده می‌شود.

علاوه بر کف تراس، از این نوع کفپوش چوبی می‌توان در سرویس بهداشتی و یا روف‌گاردن استفاده کرد. می‌توانید کف‌پوش چوبی کف خانه و تراس خود را به پارس آری کوهستان بسپارید. این مجموعه با استفاده از چوب‌های برند بوئن آلمان و باورک سوئیس بهترین و باکیفت‌ترین چوب را برای کف به‌کار می‌گیرد.

تایل ترمووود ۵ پروفیلی

تایل ترمووود ۷ پروفیلی

تایل ترموود از نوع ۷ پروفیل ویژگی‌هایی مشابه تایل ۳ پروفیلی و ۵ پروفیلی را داراست. این نوع از تایل‌ها دارای ابعاد بزرگ‌تری است. از ۷ تکه پروفیل ساخته می‌شوند. این دسته از تایل ترموود‌ها را علاوه بر تراس می‌توان در اطراف استخر، روف‌گاردن، کف حیاط، خانه و… به کار گرفت.

از مزایای استفاده از این نوع کف‌پوش حرارتی می‌توان به بدون دردسر انجام‌شدن زیرسازی اشاره کرد. زیرسازی این تایل‌های ترموود از نوع زیره پلاستیکی بسیار مقاوم می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود که با زمین فاصله داشته و آب می‌تواند به‌راحتی از زیر آن حرکت کند. آب در زیر تایل‌ها جمع نشده و فرسوده و پوسیده نخواهد شد.

ترموود برای کف تراس

خرید پارکت چوبی و کف پوش، برای تراس باعث تردید و نگرانی خریداران می‌شود. تراس و بالکن در ساختمان از جمله فضاهایی هستند که به طور دائم با آسیب‌های فضای باز در ارتباط بوده و به همین دلیل باید توجه خاصی هنگام انتخاب نوع مناسب کف‌پوش برای این قسمت اعمال شود.

از دیگر انواع ترمووود برای کف تراس ، الوار‌های ترموود هستند که دارای مقاومت بی‌نظیری هستند. برای نصب الوار‌های کف تراس، باید زیرسازی اصولی انجام شود. نصب الوار‌های ترموود مانند نصب پارکت چوبی، باید توسط نصابان حرفه‌ای انجام شود.

الوار و یا شاخه‌های ترموود با قرارگرفتن زیر نور خورشید و تابش مستقیم آفتاب رنگ‌پریده نشده و تغییر رنگ نیز نخواهد داد. بارش برف و یا باران نیز تأثیری بر روی این پارکت چوبی نخواهد داشت. بسیاری از خانواده‌ها، در تراس به آشپزی مشغول می‌شوند. بنابراین باید از چوب ترموود استفاده شود. دلیل اینکار شستشوی راحت و تمیز می‌شود.

انتخاب ضخامت برای الوار ترموود بستگی به میزان ترافیک و فشار روی کف‌پوش بالکن دارد. هر چه لوازم سنگین‌تری همچون گاز، ماشین لباسشویی و… روی تراس قرار داده شود، باید ترموود‌های ضخیم‌تر استفاده کرد.

ترموود برای کف تراس

خرید پارکت چوبی و کف‌پوش ترموود با بهترین کیفیت از پارس آرای کوهستان

نکات مهم هنگام خرید پارکت چوبی و کف‌پوش‌های ترموود برای تراس، درنظرگرفتن شرایط محیطی این فضاست. برای خرید کفپوش مناسب تراس باید دوام، ماندگاری و مقاومت آن در برابر شرایط جوی در اولویت قرار داشته باشد. در صورت انتخاب یک کف‌پوش مناسب برای تراس، می‌توانید از ماندگاری و زیبایی فضای بیرونی خانه خود لذت ببرید.

با رنگ خاص باید سطح ترمووود پوشانمده شود. این کار برای افزایش دوام و زیبایی نسبت به کاشی و چوب انجام می‌شود. این رنگ‌ها برای پاسیو و بالکن در فضای باز بسیار توصیه می‌شود. زیرا دوام و جذابیت چوب طبیعی ترمووود را بسیار افزایش می‌دهد. مهم‌ترین نکته در مورداستفاده از چوب ترموود، خرید محصول مناسب از فروشنده مطمئنی است تا از کیفیت، دوام، پایداری و قیمت آن اطمینان حاصل کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از فروشندگان مطرح پارکت چوبی و ترمووود برای کف تراس است. این نوع از کف‌پوش‌های چوبی در انواع مختلف الوار و تایل موجود است و می‌توانید باتوجه‌به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نصب اصولی کف پوش ترموود اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین دلیل این مجموعه نصابان بسیار ماهری در اختیار دارد. نصب اصولی پارکت و ترموود باعث می‌شود با خیالی آسوده خرید خود را تکمیل کنید.

 

برچسب ها: