برای خدمات پس از فروش پارکت چوبی چه سؤالاتی باید بپرسیم؟

پارکت چوبی یکی از کف‌پوش‌های پرطرف‌دار از دیرباز است. این نوع کف‌پوش دارای مزایای فراوان و کاربردهای بی‌نظیر است و همین امر این کفپوش را در صدر لیست انتخاب طراحان داخلی و خریداران قرار داده است. جالب است بدانید که پارکت‌های چوبی در زمان گذشته به‌عنوان محصولی لوکس و اشرافی به شمار می‌رفتند و کمتر کسی به غیر پادشاهان و اشراف‌زادگان توانایی خرید این محصول چوبی را نداشتند.

امروزه پیشرفت صنعت و تکنولوژی و تولید انواع مختلف پارکت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف باعث شده است که عموم هم توانایی خرید این پارکت را داشته باشند. بدیهی است که پارکت چوبی در دنیای امروز به‌عنوان کف‌پوشی اشرافی شناخته نمی‌شوند، اما لوکس و شیک‌بودن آن‌ها همچنان به قوت خود باقی است. برای جلوگیری از هرگونه مشکل و به دلیل پرطرف‌دار بودن این نوع پارکت، شرکت‌های ارائه‌دهنده در برخی موارد خدمات پس از فروشی برای خریداران در نظر می‌گیرند. یکی از موضوعات مهمی که قبل از خرید پارکت بهتر از آن مطلع شوید این است که برای خدمات پس از فروش پارکت چوبی چه سؤالاتی باید بپرسیم؟ با ما در این مقاله همراه باشید؛ زیرا قصد داریم به طور مفصل به این موضوع بپردازیم.

انواع خدمات پس از فروش پارکت چوبی

برخی از شرکت‌ها شرایط خدماتی پس از فروش مختلفی برای خریداران در نظر می‌گیرند و این شرایط ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر متغیر باشد. اما به‌طورکلی این خدمات انواع مشخصی دارند و آگاهی نسبت به آن‌ها باعث می‌شود که خریداران با دید بازتری محصول موردنظر خود را انتخاب کنند. در این قسمت به انواع خدمات پس از فروشی که شرکت‌های فروشنده پارکت ارائه می‌دهند اشاره می‌کنیم.

  • ارسال رایگان پارکت چوبی

ارسال رایگان یکی از ابتدایی‌ترین خدمات پس از فروشی است که توسط شرکت‌ها ارائه می‌شود. البته برخی از شرکت‌ها ممکن است برای ارائه خدمات ارسال رایگان محدوده جغرافیای خاصی مشخص کرده باشند و یا برخی از شرکت‌ها ارسال رایگان به تمام نقاط کشور داشته باشند. این یکی از اولین مواردی است که بهتر از قبل از خرید پارکت چوبی از فروشنده پرسیده شود.

  • نصب رایگان پارکت چوبی

دومین سؤالی که شما به‌عنوان خریدار می‌توانید از فروشندگان پارکت‌های چوب طبیعی بپرسید، شرایط و هزینه نصب است. ازآنجایی‌که پارکت چوبی به‌طورکلی، کالای ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود و این امر به‌خاطر کیفیت و مزایای بالای آن است، کاهش هزینه نصب می‌تواند گزینه دلگرم‌کننده‌ای برای خریداران باشد.

نصب رایگان پارکت چوبی 

  • مشاوره خرید پارکت چوبی

برای خدمات پس از فروش پارکت چوبی چه سؤالاتی باید بپرسیم؟ مشاوره خرید پارکت، یکی از اولین خدماتی است که فروشندگان به خریداران ارائه می‌دهند. این گزینه برای اکثر شرکت‌ها در اولویت است، زیرا در این مرحله است که فروشندگان می‌توانند خریداران را از تنوع طرح‌ها و رنگ‌های محصولات خودآگاه کنند.

اگر شرکت موردنظر شما زمان مناسبی برای مشاوره در نظر نمی‌گیرد و توضیحات کامل و جامعی راجع به محصولات خود ارائه نمی‌دهد، یکی از اولین قوانین مشتری‌مداری را زیر پا گذاشته است. بهتر است قبل از خرید پارکت چوبی از شرایط مشاوره اطلاعات کسب کنید.

  • آموزش نگهداری درست پارکت‌های چوبی

خیلی از افراد اطلاعات کاملی راجع به پارکت‌های چوبی ندارند و شرایط نگهداری و مراقبت از آن‌ها را بلد نیستند. ارائه اطلاعات کافی در خصوص پارکت ‌و شرایط نگهداری از آن‌ها یکی از دیگر از خدماتی است که شرکت‌ها به خریداران ارائه می‌دهند. این آموزش می‌تواند شامل توضیحاتی در خصوص موارد آسیب‌زننده به پارکت، نحوه نگهداری، مشکلات رایجی که برای پارکت‌ها به وجود می‌آید و راهکارهایی برای جلوگیری‌کردن از این مشکلات و… باشد.

آموزش نگهداری درست پارکت‌های چوبی 

  • تعمیر پارکت چوبی

باوجوداینکه پارکت چوبی دارای طول عمر بالا است و یکی از محصولات چوبی بادوام محسوب می‌شود. اما این نوع کف‌پوش هم پس از مرور زمان نیاز به تعمیر یا بازسازی دارد تا دوام آن را تضمین کند. از دیگر سؤالاتی که می‌توانید از شرکت‌های فروشنده پارکت‌های چوبی بپرسید، شرایط تعمیرکردن و خدمات تعمیراتی است که این شرکت‌ها پس از فروش به شما ارائه می‌دهند.

  • تضمین کیفیت پارکت‌های چوبی

 یکی دیگر از سؤالاتی که بهتر است قبل از خرید پارکت بپرسید، کیفیت و طول عمر پارکت‌ها است. اکثر شرکت‌ها کیفیت محصولات چوبی خود را تضمین می‌کنند؛ اما صحت آن بستگی به پیشینه ‌و سابقه شرکت‌ها و فروشندگان دارد.

تضمین کیفیت پارکت‌های چوبی 

اهمیت استفاده از خدمات پس از فروش

یکی از دلایل اصلی که باعث‌ می‌شود خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار باشد اطمینان و اعتماد خریدار به فروشنده است. رعایت‌کردن اصول خدمات پس از فروش باعث می‌شود مشتری شما را به دیگران معرفی کند. خیلی از افراد بدون توجه به خدمات پس از فروش خرید خود را انجام می‌دهند این امر باعث می‌شود که از شرایط و خدمات شرکت‌های فروشنده پارکت چوبی بی‌بهره بمانند.

شما می‌توانید با پرسیدن سؤالاتی که پیش‌تر ذکر کردیم اصالت و سابقه شرکت‌های فروشنده را بررسی کنید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. در این بخش به مهم‌ترین دلایل آگاهی از خدمات پس از فروش اشاره می‌کنیم.

کاهش هزینه

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم هزینه پارکت‌های چوبی نسبت به دیگر کف‌پوش‌ها بیشتر است. در کنار هزینه خرید، هزینه‌های دیگری مثل نصب هم وجود دارند که باعث افزایش قیمت نهایی می‌شوند. استفاده از خدمات پس از فروش به شما در کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. باتوجه‌به اینکه برخی از شرکت‌ها تعمیر پارکت چوبی را در خدمات پس فروش خود قرار می‌دهند این عامل هم باعث کاهش هزینه‌های آتی شما در آینده می‌شود.

تضمین اصالت شرکت

 اکثر شرکت‌ها با پیشینه سابقه درخشان، جهت کاهش هزینه‌های خریداران و فراهم‌کردن شرایط بهتر برای آن‌ها خدمات مناسب و کاربردی ارائه می‌دهند.

افزایش طول عمر پارکت

 آگاهی از این امر یکی از مهم‌ترین دلایل آگاهی از خدمات پس از فروش است. تعمیر به‌موقع پارکت یکی از عوامل مؤثر در افزایش طول عمر آن‌ها است. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، طول عمر پارکت‌های چوبی شما را تضمین می‌کنند.

اهمیت استفاده از خدمات پس از فروش 

پارس آرای کوهستان مرجعی معتبر برای تهیه پارکت‌های چوبی

پارس آرای کوهستان یک شرکت فعال در حوزه صنایع جوب با پیشینه و سابقه درخشان است. کارشناسان پارس آرای کوهستان، شما را در انتخاب طرح و رنگ پارکت چوبی موردنظرتان راهنمایی می‌کنند. شرکت ما پارکت‌های چوبی را از کمپانی‌ها و برندهای به‌روز دنیا مثل بوئن آلمان و باورک سوییس تهیه می‌کند. کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات کافی و پاسخ به سؤالات شما عزیزان در زمینه خرید پارکت چوبی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها: