چند نکته در مورد پارکت چوبی شورون

پارکت چوبی شورون از ظرافت خاصی برخوردار است. ظرافت و زیبایی چشم‌نواز این نوع پارکت چوبی آن را بسیار محبوب کرده است. پارکت چوبی در کاخ‌های فرانسه و واحد‌های آپارتمانی پاریس نیز نصب شده است. پارکت چوبی شورون یکی از روش‌های چیدمان به شمار می‌رود. در این نوع نصب پارکت چوبی تایل‌های پارکت به‌صورت V شکل کنار هم قرار می‌گیرند.

در این روش نصب پارکت، تایل‌های پارکت چوبی به شیوه‌ای در کنار هم قرار می‌گیرند که بتوانند زاویه‌ای ۴۵ درجه را ایجاد و پوشش دهند. از مزایای استفاده از پارکت چوبی شورون می‌توان به سازگاری با فضا‌های کلاسیک و مدرن اشاره کرد. چیدمان نوع پارکت چوبی شورون از پرطرف‌دارترین الگو‌هایی است که برای نصب پارکت چوبی انتخاب می‌شود.

روش نصب پارکت چوبی شورون به دلیل این که از ظاهر زیبایی برخوردار است هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. اکثر دیزاینر‌های پارکت چوبی شورون، آن را به‌عنوان الگویی جذاب می‌شناسند. از آن جایی که تقاضا برای این روش چیدمان پارکت چوبی در حال افزایش است، در این مقاله قصد داریم تا چند نکته در مورد پارکت چوبی شورون را مطرح کنیم.

مزایای خرید و نصب پارکت چوبی شورون

هنگام نصب پارکت چوبی شورون، یک الگوی زیگزاگی دنبال می‌شود. این الگوی نصب پارکت چوبی به حالتی نوک‌تیز و V مانند منتهی می‌شود. چند نکته در مورد پارکت چوبی شورون را در ادامه باهم بررسی می‌کنیم که شامل: این نوع پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته شده و می‌تواند فضای اتاق را بزرگ‌تر و جادارتر از آن چه که هست، نشان دهد.

مزایای خرید و نصب پارکت چوبی شورون

از آن جایی که این نوع چیدمان پارکت چوبی الگویی جهت‌دار را دنبال می‌کند، مناسب فضا‌های کوچک و باریک است. پارکت چوبی شورون از الگویی یکنواخت پیروی می‌کند و با نمای V شکل ظاهری زیبا به محیط خانه می‌بخشند. مزایای محبوبیت چیدمان پارکت چوبی شورون بین طراحان شامل:

1. جلوه زیبای محیط با نصب پارکت چوبی شورون

اگر بخواهیم به چند نکته در مورد پارکت چوبی شورون بپردازیم باید بگوییم که پارکت چوبی شورون علاوه بر کیفیت بالا، از طراحی و الگوی خاصی پیروی می‌کند. پارکت چوبی طرح شورون باعث شده فضای خانه و محل کار زیبایی و اصالت داشته باشند. پارکت چوبی شورون باعث می‌شود که هنگام حضور در فضا، از گرما و دلنشین بودن آن لذت ببرید.

2. دوام و استقامت بالای پارکت چوبی شورون

در ساخت و تولید پارکت چوبی شورون از مواد باکیفیت و بادوام بالا استفاده می‌شود. استقامت این پارکت چوبی باعث شده در برابر اعمال فشار، سایش و خراش مقاوم شوند. همچنین با تهیه پارکت چوبی نوع شورون می‌توانید در مدت طولانی و بدون واردشدن آسیب به پارکت چوبی از آن‌ها استفاده کنید.

3. زندگی در محیطی سالم و بدون آلرژی با نصب پارکت چوبی شورون

پارکت چوبی شورون از چوب خالص و طبیعی درختان ساخته شده است. بدین ترتیب شما می‌توانید با نصب پارکت چوبی مدل شورون در محیطی سالم زندگی و حضور داشته باشید. درصد مواد شیمیایی به‌کاررفته در این نوع پارکت چوبی آن‌قدر ناچیز است که ساکنین خواهند توانست زندگی در محیطی سالم و به‌دوراز آلرژی را با این پارکت چوبی تجربه کنند.

4. بالابردن ارزش ملک با نصب پارکت چوبی

نصب پارکت چوبی شورون باعث بالارفتن ارزش ملک خواهد شد. با انتخاب و نصب این نوع پارکت چوبی خواهید توانست ملک خود را با قیمت بالاتری در بازار بفروشید. همچنین این تغییر دکوراسیون با استفاده از پارکت چوبی شورون نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

بالابردن ارزش ملک با نصب پارکت چوبی 

نکات مهم در مورد نصب پارکت چوبی شورون

پارکت چوبی شورون از الگو‌های طرح کلاسیک به شمار می‌رود. این نوع از پارکت چوبی محبوبیت زیادی دارد. چیدمان پارکت چوبی در این نوع نصب پارکت چوبی به روش شورون را می‌توان در اندازه و زوایای مختلف اجرا کرد. همین مسئله باعث شده مشتریان هنگام انتخاب طرح نصب پارکت چوبی دچار سردرگمی شوند. آگاه نبودن از جزئیات نصب پارکت چوبی باعث هدررفتن پول و هزینه‌های اضافی در آینده خواهد شد. در ادامه قصد داریم تا نکات مهم را برای نصب پارکت چوبی شورون بررسی کنیم.

  • اندازه‌گیری زاویه نصب پارکت چوبی شورون به‌صورت مناسب

برای نصب پارکت چوبی به شیوه شورون باید از زاویه نصب درست پارکت چوبی آگاه باشید. به‌علاوه، نصاب پارکت چوبی باید بداند که چگونه تایل‌های پارکت چوبی را به شکلی صحیح انداز‌ه‌گیری کند. زاویه استانداردی که برای پارکت چوبی شورون در نظر گرفته می‌شود، ۴۵ درجه است. البته مسئله نوع پارکت چوبی طرح شورون بنابه‌درخواست مشتری قابل‌تغییر خواهد بود.

  • اندازه‌گیری طول یک طرف از تایل‌های پارکت چوبی طرح شورون

هنگام تعیین طول پارکت چوبی شورون باید طول یک تایل پارکت چوبی را اندازه‌گیری کنید. برعکس الگوی پارکت چوبی هرینگبون، هنگام نصب پارکت چوبی شورون هیچ قانونی در ارتباط با طول که می‌بایست مضربی از عرض باشد، اجرا نخواهد شد.

  • قرارگرفتن لبه‌های پارکت چوبی به‌صورت مستقل

هنگام نصب پارکت چوبی مدل شورون لازم است که لبه‌های پارکت چوبی شورون در یک راستا و به‌صورت مستقل قرار گیرند. زاویه برش انتهایی بر روی هر تایل پارکت چوبی نیز باید مشخص شود.

  • هموارکردن سطح با نصب پارکت چوبی

برای نصب پارکت چوبی باید سطح زیرین صاف و هموار باشد. این نکته از اهمیت ویژه‌ای در نصب پارکت چوبی برخوردار است. درصورتی‌که قبل از پارکت چوبی به اصول زیرکاری پایبند نباشید، نمی‌توانید فضای خود را با پارکت چوبی به آن زیبایی که انتظار داشتید تحویل بگیرید.

  • استفاده از تایل‌های کوچک‌تر پارکت چوبی

با استفاده از تایل‌های کوچک‌تر پارکت چوبی هنگام نصب پارکت چوبی شورون می‌توانید شاهد بهبود وضعیت تلرانس باشید. عریض‌تر و یا به‌اصطلاح بلندتر بودن چوب‌های پارکت چوبی شورون باعث می‌شوند که هنگام نصب پارکت چوبی نتوان تلرانس را به‌خوبی حفظ کرد. در ساخت و تولید پارکت چوبی شورون از درختان بلوط و گردو استفاده شده است.

به همین دلیل، کیفیت بالای انواع پارکت چوبی تضمین می‌شود. پارکت چوبی شورون به‌عنوان الگویی مدرن معرفی شده است. بین پارکت چوبی شورون و پارکت چوبی هرینگبون شباهت‌هایی وجود دارد. اما پارکت چوبی شورون از طرح ساده‌تری برخوردار است. همین مسئله باعث شده افراد به نصب این نوع پارکت چوبی تمایل نشان دهند.

استفاده از تایل‌های کوچک‌تر پارکت چوبی 

خرید و نصب پارکت چوبی شورون در مجموعه پارس آرای کوهستان

برای تغییر دکوراسیون و دوچندان کردن زیبایی محیط خود نصب پارکت چوبی به شما پیشنهاد می‌شود. در این مثاله به چند نکته در مورد پارکت چوبی شورون و مزایای آن پرداخته شد. پارکت چوبی شورون را می‌توان انتخابی بی‌نظیر دانست و برای کسانی که در جستجوی پارکت چوبی زیبا، باکیفیت و مقاوم هستند پارکت چوبی شورون گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

پارکت چوبی مدل شورون از طراحی خیره‌کننده و متنوعی برخوردار است. این مدل از پارکت چوبی را می‌توان در بیشتر فضا‌های مسکونی، تجاری و حتی اداری مورداستفاده قرارداد. در نصب این پارکت چوبی از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است. زیبا شدن فضا با نصب پارکت چوبی و استقامت و دوام بالای آن زیبایی خیره کننده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

پارس آرای کوهستان در زمینه ارائه پارکت چوبی باکیفیت از کمپانی‌های پارکت چوبی بوئن آلمان و باورک سوئیس از سابقه درخشانی برخوردار است. این مجموعه از تخصص و تجربه خود در راستای ارائه مشاوره پارکت چوبی به مشتریان استفاده می‌کند. اگر تمایل دارید خریدی منحصربه‌فرد را در زمینه پارکت چوبی تجربه کنید و محصولی را به خانه ببرید که بتوانید به مدت طولانی از زیبایی آن لذت ببرید، توصیه می‌کنیم که پارکت چوبی شورون را از پارس آرای کوهستان خریداری نمایید.

برچسب ها: